תוכן ראשי תפריט עליון תוכן חלק תחתון

מוקד תקלות

מוקד תקלות 106

תושב יקר,

צוות התאגיד  ערוך לטיפול מסור בכל מקרה בתחומי המים והביוב,

וזמין לשירותך 24 שעות ביממה.

  • התאגיד מפעיל בכל עת מערכות מתקדמות ומשוכללות לוויסות לחצי המים והבטחת אספקת מים רציפה ואיכותית לעיר.

    כדי שתקבל טיפול זריז ויעיל טרם פנייתך למוקד, נא בדוק:

    האם לשכנים בבניין יש מים? במידה ולחלק מהדירות האספקה תקינה מדובר בתקלה פרטית שאינה באחריות התאגיד.

    השיבר הדירתי במצב פתוח? ( בד"כ נמצא בסמוך למונה המים הפרטי של הדירה )

    השיבר הראשי במצב פתוח? ( בד"כ נמצא סמוך למונה הראשי של הבניין ) 

    בדקתי, השיברים פתוחים ואין מים בנכס ובבניין כולו.

    דוחו לנו באמצעות מוקד 106

    דרכי התקשרות:

    1. באמצעות טופס מקוון
    2. באמצעות מייל:  moked@bbm.org.il
    3. באמצעות עמדות נדרים פלוס הפזורות ברחבי העיר.

        

  • תאגיד מי ברק עושה כל שביכולתו כדי לספק לצרכנים את המים האיכותיים והטעימים ביותר ומבצע דגימות איכות המים מעת לעת.

    אם בכל אופן המים עכורים או שיש טעם לוואי, טרם פניה למוקד חשוב לבדוק:

    • האם היתה בדירה או בבנין הפסקת מים אפילו של מספר רגעים?
    • האם חל שינוי בלחץ המים (כיבוי או הדלקה של משאבות הבניין)?

    במקרים כאלה יתכן שחול, אבנית או כל לכלוך אחר שהצטבר בצנרת הפרטית, זורם כעת.

    פתח את ברז המים והזרם כ-3 דקות עד לקבלת מים צלולים ונקיים.

    הזרמתי מים 3 דקות והמים נותרו עכורים / ריח לוואי?

    דוחו לנו באמצעות מוקד 106

    דרכי התקשרות:

    1. באמצעות טופס מקוון
    2. באמצעות מייל:  moked@bbm.org.il
    3. באמצעות עמדות נדרים פלוס הפזורות ברחבי העיר
  • מי ברק משקיע רבות בצנרת הביוב בעיר, שדרוג והרחבת קווים, צילום קווי הביוב, שטיפות יזומות במקומות וזמנים מועדים, על מנת לשמור על איכות חיים ועיר נקיה.

    במקרה של זרימת ביוב, חשוב לבדוק מהו מקור זרימת הביוב.

    חצר בניין? נכס פרטי? או בור ביוב בכביש?

    הטיפול בפריצת ביוב שמקורה בצנרת הפרטית או המשותפת הינה באחריות הדיירים המתגוררים בנכס.

    מוקד 106 מטפל בפריצות ביוב שמקורם בשטח ציבורי ( מחוץ לגבולות מגרש / חצר פרטית ) 

    דרכי התקשרות:

    1. באמצעות טופס מקוון
    2. באמצעות מייל:  moked@bbm.org.il
    3. באמצעות עמדות נדרים פלוס הפזורות ברחבי העיר
  • התאגיד מטפל בנזילות שמקורם בצנרת העירונית – עד למד המים המשויך לבניין.

    נזילה בצנרת המים הפרטית או המשותפת לבניין אינה באחריות התאגיד. 

    נתקלת בנזילה בצנרת המים ברחוב? הידרנט פתוח?

    דוחו לנו באמצעות מוקד 106

    דרכי התקשרות:

    1. באמצעות טופס מקוון
    2. באמצעות מייל:  moked@bbm.org.il
    3. באמצעות עמדות נדרים פלוס הפזורות ברחבי העיר
  • דוחו לנו באמצעות מוקד 106

    דרכי התקשרות:

    1. באמצעות טופס מקוון
    2. באמצעות מייל:  moked@bbm.org.il
    3. באמצעות עמדות נדרים פלוס הפזורות ברחבי העיר